Sizi arayıp bilgi verelim istermisiniz

İmplant Diş İzmir

İmplant, çene kemiğine yerleştirilen diş boşluğu olan bölgelere konulan özel titanyum vidadır. İmplant, gerek bir diş eksikliğinden veya bütün dişlerin eksikliği durumlarında uygulanabilmektedir. implant, kaybettiğiniz dişin yerine doldurmak amaçlı çene kemeğinize yerleştirilen yapay diş köküdür.

Dişini veya dişlerini kaybeden hastanın varolan dişlerine zarar vermeden implant diş ile beraber protez dişler ile desteklenmektedir. Eskiden bir diş çekildiğinde köprü yapılıyordu yani aradan bir diş çekildi, dişin önünden ve arkasından birer diş aşındırılıyor ve 3 tane diş kaplanılıyor veya daha fazla diş çekildiyse daha fazla diş kaplanarak köprü yapılıyordu.

Köprünün en büyük dezavantajı dişin önündeki ve arkasındaki yani boşluğun önündeki ve arkasındaki destek dişler aşındırılarak zarar görmesi ile uygulanıyor.

Dişler aslında kendini taşımak için yaratılmış. Diş kendinden büyük ağırlığı taşıdığı durumlarda yorulur hale geliyor bir süre sonra giderek yorulup dişin etrafında kemik eriyor veya o dişlerde aslında çekilecek hale gelebiliyor. Bu sebeple köprü diş yaptırmak yerine implant diş yaptırmak en doğrusudur.

İmplant Diş tedavisi hangi Durumlarda uygulanır?
İmplant diş tedavisi, bir ve birden fazla diş eksikliğine uygulanabilmektedir. Estetik Diş hekimliği yöntemlerinden olması sebebi ile estetik kaygısı olan kişilerinde tercihidir.

Dikişsiz implant mümkünmüdür? Diş çekimi ile çekim yapılan boşluğa kesi yapmaan aynı seans içerisinde implant yerleştirilerek yapılabilir. implant Tedavisi sonrası ağız hijyeni Önemli! implant yaptıran kişiler kesinlikle ağız hijyenine dikkat etmelidir.

Düzenli olarak ağız bakımı işlemlerini uygulamalılar. İmplant Diş Tedavisinin uzun ömürlü müdür? Doğal diş bakımı yeterli olmaktadır ancak implantın ömrü açısından diş ipi kullanımı ve ağız duşu kullanılmasında da fayda vardır. Yaptırdığınız implantların uzun ömürlü olmasını istiyorsanız bakımını düzenli olarak yapmanız gerekmektedir.

İmplant Diş tedavisi Fiyatları implant diş tedavisinin fiyatları, kullanılan malzeme, marka , kalitesine ve hastanın ihtiyacına göre değişiklik göstermektedir.

Vidalı Diş, İmplant Diş, Zirkonyum Kaplama, Porselen Diş

Yüzlerce memnun hastalarımızın arasına sizleri de katmak isteriz. Başarı asla tesadüf değildir.
Şehir ya da ülke dışından gelen hastalarımız için hava yolu ulaşımı, şehir içi transfer ve konaklama konusunda yardımcı olmaktayız.
Kliniğimiz, İzmir'dedir. Yabancı hastalarımıza kendi ana dillerinde hizmet verilmektedir.

İmplant Diş Türkiye

İmplant diş nedir? Halk arasında vidalı diş olarak da bilinen dental implantlar diş eksikliğini ortadan kaldırmak için çene kemiğinin içerisine yerleştirilen ve titanyumdan üretilen yapay diş köküdür.
İmplant, doğal dişlerin fonksiyon ve estetiğini sağlayan en iyi alternatiftir.

Diş kaybı ile ortaya çıkan önemli sorunlardan biri olan çene kemiğindeki erimenin durdurulması bugün için ancak implantlarla sağlanabilmektedir.
İmplantlar, geleneksel kaplama ve protezlere göre daha iyi konuşma ve çiğneme fonksiyonu sağlarken doğal bir görünümü de beraberinde etirmektedir.

İmplant diş hangi durumlarda uygulanabilir?
İmplant dişler; çene kemiğinde tek diş eksikliğinde, birden fazla diş eksikliğinde ve ağızda hiç diş olmadığı durumlarda uygulanmaktadır.

İmplant diş yerleştirme işlemi ne kadar sürer?
Yerleştirilecek bölgeye ve implant diş sayısına bağlı olmakla beraber ortalama 30-60 dakika arasında süren bir işlemdir.

İmplant diş yerleştirildikten sonra neler yiyebilirim?
Diş hekiminiz operasyonu takip eden birkaç gün için size yumuşak yiyeceklerin ağırlıkta olduğu bir diyet önerecektir. İmplant dişın yerleştirilme işlemi, iyileşme dönemi ve protezin yapılması ile toplam tedavi süresi ne kadardır? Tedavi planına bağlı olarak 3-9 ay arasında değişebilir.

Dental İmplant bakımında benim rolüm nedir?
Fırçalama ve diş ipi kullanımı evde yapılacak tedavileri kapsamakla birlikte düzenli olarak diş hekimine gitmeniz gerekmektedir.

İmplant dişler sigorta kapsamında mıdır?
Çoğu işlem gibi dental implantta sigorta kapsamına girmemektedir. Diş hekimlerimiz sizler için uygun ve avantajlı ödeme seçenekleri sunmakadır.

İmplant diş yapılabilmesi için gerekli kriterler neler?
Çene kemiğinin yeterli kalınlıkta ve yükseklikte olduğu durumlarda implant hemen yapılabilir. Çene kemiğinin yeterli olmadığı durumlarda ise bu bölgeye çeşitli işlemler uygulanarak kemik implanta uygun hale getirilir. Hastaların operasyon sonrası ağız hijyenine dikkat etmeleri gerekmektedir.

İmplant diş için herhangi bir yaş sınırlaması var mıdır? İmplant diş için üst yaş sınırlaması yoktur. Büyüme ve gelişimini tamamlamamış çocuklarda ve gençlerde ise tercih edilmemektedir.

İmplant diş yerleştirirken ağrı hissedilir mi?
İmplant diş yerleştirme işlemi lokal anestezi altında gerçekleştirildiği için ağrı hissedilmesi söz konusu değildir. Operasyon öncesi rutin olarak lokal anestezi tercih edilmesine rağmen hastanın tercihi ve hekimin uygun görmesi durumlarında genel anestezi de kullanılmaktadır. İşlemin gerçekleştirildiği ilk gün çok az ağrı hissedilebilir. Bu ağrı hekimin uygun gördüğü bir ağrı kesiciyle kolayca geçecek seviyedir.

Eğer implant diş kemikle birleşmez ve başarısız olursa ne olur?
İmplant bulunduğu yerden çıkartılır ve o bölgenin iyileşmesi beklenir. Yeterli süre sonunda mevcut kemik uygun ise başka bir implant o bölgeye yerleştirilir.

İmplant dişlerin ömrü ne kadardır? Uygun şekilde kullanılıp, bakımı yapıldığı takdirde 40 yılı aşkın süre ile implantlarınız size hizmet edecektir. Megadentist implantdişleriniz için ömür boyu yenileme garantisi sunmaktadır.

İmplant Diş

Zirkonyum Kaplamalar